Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 1, 2009

majlis aqiqah

salam.....

alhamdulillah segalanya berjalan lancar...
majlis aqiqah najwa telah selesai dgn lancarnyer
pagi tue najwa bgn awal pagi
kul6.30 pg dia dh bangun
dgn itu awal pagi jugak aku mandikan dia

aku intai dr atas,,khemah tempat penyembelihan dah de ramai org
**duk umah flat leh amik gambar dr atas
siap2 mandikan najwa,aku pown turun kat tempat penyembelihan
klu ikutkan leh wakil kepada si penyembelih
tp MIL aku nk najwa tgk jugak
mr.huB lah kena dukung dia bwk depan lembu tue time lembu kena sembelih
masa tulah aku amik peluang amik gambor
tp xdpt jugak sbb org yg nk menolong tu bkn men ramainye

dr proses penyembelihan smpai proses lapah daging

selesai

FIL aku tgh kutip perut2 usus2 bagai
dia kate leh mkn.
yekerw?????
lom coba lom taw!!!

mesti ko tnye mn aku ng najwa kn???
kami duk bwh khemah ni xkuar2 sbb aku tgh suap najwa mkn mee goreng yg MIL aku masak pagi tue
khemah ni tempat lapah daging yg dh disembelih
khemah kt bawah flat adalah tempat mkn
sgt suke tgk org ramai bergotong royong
masak beramai2...
makan beramai2...
suker..

nota kaki : tq kepada sume yg terlibat.......mmg besh!!!!lebihan daging yg xmasak aku bawak balik Desa Pinggiran Putra tuk disedekah kepada saudara2 yg terdekat..kepada yg xdpt tu maaf2 bebanyak dipinta...

2 comments:

Mrs. Simplicity said...

waa meriah nye majlis aqiqah najwa. seronok tgk org sembelih lembu especially part melapah tu. mcm2 organ dalaman ade. heheh..

mrS May said...

leh mkn sume isis perut tue....
family belah mr.huB mmg suke
sebelum nie ff pon xtaw benda2 pelik dlm perut tu leh mkn...
tp ff nie bedal jer...
tolak batu kayu jer...
sesekali nk gak try cara org len kn?
hihihihihi

Post a Comment

**happy family**

**happy family**