Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 16, 2009

penat yg amat sgt!

salam.....

saper yg penat??
aku kerw????aku mn reti penat..siang kije mlm berkije lagi.mmg hobi aku wat kije jer!!!
semalam seharian aku duk melayan karenah si puteri chumell aku tue...sbb tu aku langsung xberkesempatan nk berblogging,berfesbuk,berfarmville dan bermcm ber..... lagi.
satu hari suntuk si kecit tue duk kt opis kecit aku nie...sian plak nengok kebosanan yg sedang melanda diri si kecit tomey tue..

memula smpai2 tue aku aku suap dia ayam goreng dulu...feberet tue!!bukan rasuah erk??
aku baik kt opis..no scandal2!!mud masih hepi sbb dh lama dia xmenghadirkan diri kt opis ummi..
pastu dh dekat menjelang tgh hari pown mud masig baik,,walau pon ngantuk sbb xtido2 lagi aku tgk si kecit tue trus gak layan mata..mcm2 kije dia buat..dari duk menulis pe jadah haram kt kertas A4 smpai lah dia duk atas kusi mengadap pc.Dah mcm pekerja berwawasan ummi tgk najwa ni taw!

menjelang petang jer dia dh mula wat perangai....mintak letak lotion kt atas tapak tgn dia lah,mintak compact powder ngan cermin ummi lah,mintak eye shadow lah....
aiksss dik,,ni dh lebey dh nie!!ummi pown gi kije xbermake2 up an ari ni taw.Xdpt pe yg dia mintak melenting menjerit2 menangis!naik pening pale ummi melayannyer...tapi ummi xkisah!
memula tue tgk karenah ngengada dia tue geram je ummi taw..tgh2 duk2 nangis tue ummi dodoikan dia tetibe dia titon!
sayu hati tgk dia titon tue....sian si kecit aku,mesti dia kepenatan yg amat sgt sbb sehari suntuk ikut ummi dia gi kije.Nak aku nyatakan kt cni bukan aku yg penat sebenarnya,,sumpah!!
skit pown aku xpenat melayan karenah si kecit aku yg tomey tue..malah aku berbangga dpt melayan karenah dia.sian kt najwa ummi!!dia yg penat sgt...balik2 tu dia trus titon xbangun2 smpai kul 8mlm..kul 8.00 tu baru aku siram2 skit bdn dia!
cerita disebalik najwa bermastautin kt opis semlm,tgh kami duk bersenda2 gurau time lunch hour tue....
tetibe........................jeng!!jeng!!jeng!!
en.haris a.k.a Timbalan Pengarah Pengurusan kt Mahkamah nie muncul depan pintu bilik.
dlm hati aku!!!"ampunkan sy penunggu gua!!!"cuak ke aku??
xdelah!!en.haris boss yg baik lagi murah hati..motip???pepaham lah sendiri!
dia xmarah lah...sbb dia kan baik!harap2 en.haris xbaca lah blog aku nie!
kang xpasal2 jadi gadis jingga aku ni kang..
hihihihihihihi kelakar!

nota kaki : najwa xpernah bg aku penat...malah aku ilang penat setelah menatap wajah suci miliknya...sumpah xtipu!!

2 comments:

~aSHa~ said...

umie, sayer dah besar la, nak la pakai mcm umi, lotion, eye syedow..lipstik bagai...

mrS May said...

boleh......nnt tggu najwa de duit sendiri erk syg??
yg ni ummi munyer...tu pown ummi cekau duit abi..hihihihi

Post a Comment

**happy family**

**happy family**