Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 13, 2011

presint9 - kg.limau manis - cyberjaya !!!!

As salam...

kan best klu ari2 pon ari keputeraan sultan..leh cuti ari2!hakhakhak..best towl!
sebbek ri senin semalam aku x gi keje..klu aku gi gak mmg sesia jerw kena gelak rini ngan kawan2 kt opis nie.huhu~~mcm mane aku leh xtaw ri senin semalam adalah ari keputeraan sultan..
maafkan hamba sultan..sile marah yg buat kalendar sbb xmention besar2 kt kalendar..! aku xpasan pon sbb kt kalendar xtulis cuti,sbb tue aku xpasan kowt!hahampeh tol aku an?

kebetulan ri Jumaat ritu cik Mamat & cik An dtg umah...tetibe cik Mamat tnye ..
cik Mamat : keje ker ri senin?
aku : hah??x kowt,,hehe sbb may cuti..
kunun2 nak melawak jerw~~sbb aku mmg mls gi keje ri senin sbb mr.huB cutinyer ri senin
cik Mamat : bebetol lerw..kije kerw?bkn Selangor cuti ker?
aku : hah??cuti pe?
cik Mamat : keputeraan sultan selangor lerw..
aku : lorh!!xtaw~~kat kalendar xtulis cuti pon.sebbek cik Mamat bitaw..
klu x,,mmg de org gi keje ri senin kang..hakhakhak
dan aku...harus lerw bersorak keriangan sbb ri senin aku cuti,,makanye secara otomatik mr.huB xleh berjimba ngan joran dia sbb aku de kt umah..YAHUUUU!!!
ri ahad yg lepas aku & puan fara kedababom g kenduri kawen umah juju..Juju ialah rakan sekolah mase aku kecik2 dulu..kirenyer kawan sekolah rendah lerw..xde snap2 picture sbb malu lerw plak dok bersnap2 dah tua nie..hakhak.!persoklannye kertu kerw haku? owhhh!tidak.. aku masih muda bergetah~~hahahahaha
balik dari kenduri duk lepak2 umah dah mcm hape..sbb keboringan ya amat,,trus msg2 mr.huB ajak lelepak taman kat cyberjaya.ri ahad adalah ari sket best sbb mr.huB kije ..tu tang xbest. yg bestnye mr.huB kije tp kije pagi baliknye kul 5..makanye jd bes sbb belah ptg leh berjimba ngan mr.huB & anak2..awal2 dh bg syarat kt mr.huB..klu nk gi cyberjaya leh tp dgn syarat..
NO JORAN!!!hahahaha..mr.huB pon setuju..!balik jerw huB,aku & anak2 dh standby lam kete..
tension xleh bawak joran ... =D

xsbr2 nk berjln...cm dah bertaOn sgt xberjln...
kami...

sblm ondaway try kol puan fara,,mn lerw taw nak joint. tp xdapek nk tolong sbb kate puan fara anak bujangnye baru lelap akibat keletihan gi kenduri td. makanye,hanye aku sekuarge jerw lah gi berjimba..hangkut lerw anak2 buah sbb klu gi aku anak beranak jerw..mmg sunyi lah kn?
anak2 saye..eh itu budak gumuks bukan anak tp adik sedara!
adik sedara baye anak2 saye..haissshhh kompius!

si kakak syg mesti nk kawan yg leh jerit2..nak biar main ngan si kecit tomey xleh sgt sbb si kecit tomey masih di bawah pengawasan..xleh biar main sendiri sbb SGT LASAK...bis sume nk dipanjatnye...!xtaw takut...aku yg takut.
upsss!!i did it again...yeah! =)

look at me!!! SMILE~~~

laju~~laju~~buaiku laju!!
aku nk kawin putera RAJA..wah!!

beria2 bwk bekal dr umah,,alih2 bekal tue bawak balik ke rumah.sbb yg pergi sume jual mahal. kunun2 dh kenyang mkn kat kenduri mane tah..sudahnye hanye aku yg lantak mee goreng yg mr.huB masak..pergggghh!terbaik~~~~
bekal kami... =D

besoknyer adalah ari senin...mulanyer rancang nk mandi kolam tp xjd sbb si kakak syg xmO gi..sakit kaki katenyer..siap2 mkn tghari trus nek moto jenjln umah mak..baru duduk kejap umah mak si kakak syg & si kecit tomey dah lompat2 atas motor ajak pusing2 lagiks..lalu depan umah cik An..trus singgah...beborak jap trus wat keputusan mendadak bwk bebudak mandi kolam kt presint 9,putrajaya..dari kul 2.30ptg berkampung kat kolam smpai kul 5ptg..seronok sgt melayan kanak2 riang mandi ngan aku2 skali basah kuyup..huhuhu~~pastu trus nak gi cyberjaya again..sbb mr.huB nak repeat skali lagiks gi taman yg same tp ngan berlainan org laks..tp kejadian lam kete mmg best!sbb si kecit tomey kami berpusing2 dari putrajaya-limau manis-cyberjaya..mulanye dr putrajaya nak trus ke cyberjaya tp kena gaks balik umah dulu sbb si kecit tomey leh laks membuang..trus mr.huB masuk simpang balik suh basuh lu kt umah..siap2 mandikan si kakak syg & si kecit tomey trus berdesup gi cyberjaya..cik An pun sempat mandikan si uyin & si uyan...perghhhh!!!mmg terbaekkk ar terkejar2 cmtu..letih!ri ahad bawak anak2 buah,,ari senin gi bawak makcik ngan anak2nye..tue pown repeat sbb mr.huB nak melepaskan gian nye..kali nie gi harus bawak JORAN kesayangannyer! harus!!!harus!!!ape pon xbleyh~~ =(
1st time tgk org mancing..
ikan takut dgr sore budak gumuks sbb mulut bising
xabes2 suh beli naga!!nak bela naga katenye!!

termengah2 mokcik sayep kejar itu bebudak baik!!

heroin ~~

geram tgk brother semlm mancing..katenye!taman cyberjaya nie mmg terbaeeekkk sbb kt taman nie tiap kali aku dtg xpernah ade org pon.asik2 aku sekuarge,asik2 aku sekuarge!dah macam taman aku yg punya!hakhakhak....mr.huB dok syok2 layan ikan yg xbape nk ade tue..aku ngan makcik kesayangan aku laks layan anak2 men permainan kt ctu sambil kami turut serta main. lepas geram gaks..sbb sblm nie duk tengok jerw bebudak main kt taman permainan. kebetulan semlm mmg xde sorg pon org len slain dr kami ,,aku pon duk hasut cik An ajak nek gelongsor tue. nak merasa katenyer! gelongsor bulat beb~~bukan gelongsor bese tue!ko mampu??? memula tue cik An cm xnak sbb takut tersekat lam gelongsor..takut xmuat..aduiiyai!
ini taman SAYA yg punya..hahahaha!!!

senyum~~xperlu kata apa2!
aku yg gabak cmni pown muat itu gelongsor xkn lerw cik An yg slim xmuat..hahahahaha
aku pon terjun bawak si kecit tomey berpusing lam gelongsor bulat..best woooo!ko ade? =)
sekurang2nyer xde lerw kempunan nk merasa nek gelongsor..hakhakhak~~
kul 7 kami pown berangkat dari cyberjaya..balik dgn beberapa ekor ikan talapia..! tp bukan hasil tangkapan mr.huB sbb ikan tue adalah pemberian org yg rajin mancing tp xmakan ikan tue. cik An yg amik ikan tue sbb aku sgt rajin kn nk masak..hahahahahahaha!!!
Link

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**