Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, July 4, 2011

sian dia!!!!

As salam ...

ri Jumaat yg lepas,,org jauh sampai Kajang..aku pon pick up ar org jauh tue kat KTM Kajang.
org jauh kater xmo balik umah sbb dia hengat kt umah xde org,,takut boring katenye!sanggup ko 8jam bertapa dlm pejabat yg xbape nk pejabat aku nie..puas mentenet,dia bantai tdo kat kusi pelastik tue 2jam..sian dia!
sowi erk org jauh....tp sebbek aku kije 8am-2pm jerw..x ar rse berasap munT_T sgt nk tggu kn?
klu lah aku kije 8am-5pm mau masak ko duduk dlm pejabat yg xbape nk pjbt ni kn??sian..
kui2 abes jerw kije trus berdesupp zassssss balik umah..xdo singgah mn2 sbb siankan org jauh.
sesampei umah pon bkn tdo...duk ngongngeng2 dah pukui 6ptg...cecepat siapkan anak2 sbb nak gi pasar mlm Putrajaya bwk org jauh yg mengidam nk mam ayam goreng Uncle Bob..sian dia kn?dah ar dr jauh pastu ngidam plaks...hik3!!jgn mrh ha org jauh ??
balik2 dari pasar pas settle jumpe fozan kwn mr.huB trus kami iaitu me,mr.huB,en.org jauh & si kakak syg gi Danau Pinggiran..taw perw tempat?mesti ar tempat menggembirakan at mr.huB.
berkorban ape sajer!!Danau Pinggiran ialah tempat berseronok tuk kaki2 pancing mcm mr.huB kesayangan kuh nan seorg itu..layankn ajer~~sebbek de pondok tempat lepak..kebetulan baru balik dari pasar mlm harus ar makanan penuh sebonet kn? nmpk bebenor tipunyer!
pas bape minit melabuhkan punggung dtg Mie Paul..xlama pastu dtg laks Cacu,Dedeng&kesayangan mereka...si kecit tomey sy xikut sbb dia kureng sihat so terpakse tggl kejap ngan mak..xmo bwk jln2 memalam cenggitu.xpuas lelepak sambil mkn bebanyak tetibe mak kol suh balik sbb si kecit tomey nanges jerw..nk tetet ar tue!!!!
tgk2 org jauh dah terbongkang kt pondok sbb keletihan yyg teramat sgt...sian org jauh!
kejut2 org jauh ajak balik..hangkut si kakak syg bwk masuk kete trus bergegas balik umah sbb risokan si kecit tomey..terpakse tgglkan mr.huB wlupon sbnrnyer at xredho..hik3!!
sgt jarang hokey aku bg mr.huB aku berjimba sebegitu..dia suh aku balik dulu nnt dia balik ngan Mie.
pas amek si kecit tomey..balik2 umah trus sume pong pengsan sbb keletihan cam baru pas bertempur di medan perang.smpaikan mr.huB kol2 berploh2 kali pong aku xsedar.tdo dgn pintu umah xberkunci..tah bile mase si Kimi balik pon aku xtaw..sedar2 dia kejut sbb mr.huB kol nak ckp ngan aku..aduyaiiii trok btol ar!
lenkali xmo dah letih2 smpai cenggitu jdnyer...
ehhhh..sblm aku tamatkan entri ni..kelian2 nk taw kerw sape org jauh tue??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

EYU
cousin mr.huB yg sgt bestttttt
lenkali dtg lg taw umah k.ff yerw eyu

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**