Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, July 25, 2011

sgt merindui ..... =,(

As slm...

masuk rini adalah ari yg ke-4 aku di sini ...aduyaiiii~~~~rindu sgt ngan puteri2 aku yg comel kt umah tue..arap2 dorg xbyk ragam tinggal ngan mak.. =,(
sbnrnye akng aku de kat Kuala Muda,Kedah...menjalani kursus induksi kat Sekolah Latihan Kontinjen...semuanya angkara nk kompom!tp xper berkorban skang tggl anak&laki..
sgt lame aku tgglkan anak2 tuk kursus kali nie.sebelom smpai kt Kedah nie,,aku baru jerw settlekan induksi umum kat Hotel Putra,Jln Tun Razak...selama 6ari.
perghhhhh..nak habeskan 6ari tue pown rse bertahun..tp aku berjaya gak abeskan kursus tue dgn jayanyer..sbb ctu adalah HOTEL yg sgt best....lame rse sekejap jerw.
kt Kedah nie sgt sedeyh....tp apakan daya..tetap terpakse abeskan dgn jayanyer!
setiap ari berharap agar ari2 yg aku akan lalui kt sini selama 8ari akan berjln dgn lancar&cepat..
supaya cpt aku leh balik jumpe ngan anak2 dan mr.huB kesayanganku...
sok2 aku upload picture laks sbb mase aku kat Kuala Muda nie sgt berharga...de jerw xtvt nyer!
letih!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**