Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 29, 2009

GENG BAS SEKOLAH


Kenangan yang xmungkin lenyap dari kotak pemikiran aku.... ceh ayat!!agak2 korang aku leh jadi penulis novel x?

23.07.09 ri tu aku de interview kt KASTAM PUTRAJAYA.Citernyer bermula mcm nie,,disebabkan aku gigih nak ke sesi temuduga nie lah,aku leh kenal ngan minah yang sememangnye kepoh dan kecoh. si bella nie sgtlah peramah...peramah ok bkn pemarah......act,,aku suker berkawan ngan dia.Xsombong!tu jer yg paling penting sebenarnyer.....Hurm....dah sampai sne Ya Ampun,,,,, punye lah lame aku tggu turn smpai menggigil lutut abg sebelah aku tue...wakakaka...
xnk mengaku tu.uols,,,tataplah wajah bella nie lelame erk?bella lom de bf lg weiiiiii
hehehe....cun kan dia???nama dia NABILA,tapi aku suker sangat panggil dia BELLA.....dia nie memang peramah.Kebetulan masa aku gi interview tu aku memanglah sangat kelaparan.Si BELLA ni lagi lah.....macam dah kebulur sangat gaya..Aku nie kalau dah jumpa geng satu kepala mulalah gila aku pown menerjah.Dalam senyap2 orang len duk menunggu turn tue,si BELLA nie leh ajak aku g cafe...Nah ko!!!!!cafe yang terdekat adalah kat JBTN AKAUNTAN NEGARA.... Berpeluh lah segala-gala celah...sabor jelah mak ngah!Yang paling aku xtahan de lak sorang minah yang duk bersebelahan ngan si BELLA,,,hahahahahaha....Biarlah menjadi rahsia aku dan BELLA....kan adik ku sayang! Dan sekarang kami dah jadi geng....kira cam channel CERIA 611 tue....GENG BAS SEKOLAH

2 comments:

purple shop said...

huhuhuuu ..terharu nye ko tulis pasal aku ....kwang kwang..

mrS May said...

ko terharu kerw bella???

Post a Comment

**happy family**

**happy family**