Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, February 15, 2012

gaji & kanji

As salam ...

tersebutlah kisah..dimana semalam di dalam kereta on the way nak gi umah atok & nani..
Tetiba si kakak sayang bersuara..
Umi..bile kiter nak gi nyanyi??

nyanyi??
**sambil terpinga-pinga

A'ah..nyanyi kat Alamanda tue..

ouhhh!!kakak ingat ker umi pernah bawak kakak nyanyi kat situ dulu-dulu?

ingat...
**sambil senyum-senyum kambing


punyalah lame cerita..dia boleh ingat..seingat aku,,aku pernah bawak si kakak sayang gi karaoke kat Alamanda mase umur dia setahun lebih kot! Lom ade adik lagi..sekarang umur si kakak sayang dah nak masuk 4tahun..leh ingat lagi kerw?dahsyat tol!
sambung berborak..

nanti umi ngan abi gaji kite pergi yerw sayang?
umi ngan abi kena tgk cuti dulu..
**ye lah..apak dia kan keje xmenentu mase.
.

ok..tunggu umi KANJI abi dulu erk?

hahahahahahahaha
**gelak mau guling-guling tapi sbb drive so terbatas
a'ah syg..tunggu umi
KANJI ngan abi dulu erk??

daripada cerita nie ade sesape paham x perbualan aku ngan si kakak sayang??sbb pas kejadian aku cite kat emak..berdekah2 emak dan abah gelak..tapi baru sat tadi aku cite ngan kawan sepejabat aku dia wat muka slumber jerw..maknenye dia xpaham ape maksud KANJI dalam bahasa kami.. aku yang sedang menaip nie pon xbenti2 ketawa lagiks..!

ouhhh lah anak... jgn lah bagi sgt emak kamu nie berkanji..kang byk adik2 kamu kang..
hahahahahahahaha

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**