Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, April 7, 2011

suprise buat mr.huB

As slm...

semalaman aku memikirkan suprise per erk aku nak wat tuk mr.huB...mase kat opis tue macam2 agenda bermain kat pale hotak aku nie..ligat pusing pk idea paling besh nak bagi mr.huB rase teruja di ari jadi dia...tgh ari tue jugak sebelum balik kije aku ajak zura temankan aku gi Metro Kajang nak cari kek ngan beli adiah tuk mr.huB...aku juz nak wat suprise yg sesimple mungkin sbb cuma nk wat kat pat kije mr.huB..klu ngan family mayB ar yg terbaekk kn??
kek sgt senang tuk aku beli sbb gi2 jerw dlm metro tue de satu kedai kek yg bese aku beli roti time lunch..nama kek pown dah suprise makanya tanpa pandang kek len aku pown setuju bayar harga kek tue....TRIPLE SUPRISE~~

mungkinkah sesedap nama??ha3...pas bayar trus nek atas cari adiah lak...memula ckp ngan zura juz nak cari adiah sesimple mungkin..dolu2 mase berchenta dah bagi adiah mahal tapi sume xkekal lama..kali nie nak tgk adiah murah pandai jage x...ha3
motip???sbnrnyer budget sudah lari sbb dah sopping benda len..kui3!!
pusing punyer pusing aku terpandang satu cincin yg aku agak mesti mr.huB suke...
dats gurl yg serve aku tue aku hagak chindian sbb muka dia ala2 malay sket tp ckp cina...
sgt sbr melayan karenah aku yg byk songeh dlm memilih sesuatu brg..thanks ya amoii
aku : leh tgk itu cincin??
promoter : yg ini mmg cantiklah amoi...design nie baru. tepi dia ada ukir ma~~baru smpai
aku : tgk yg itu plak ar..sy xsuke yg ade ukir suke kosong sajer ma~~
promoter : ini pown cantik...batu dia manyak org suke
aku : tp kn..huB sy kalu gi kije xleh pakai ini mcm ma silap2 baru pakai boleh ilang ini batu..
promoter : ~gelak~ u sgt sweet ma
aku : tgk yg tu plak boleh kn? sy nak dia pakai yg xde batu sbb tgn dia selalu rendam dlm air
promoter : u sgt sweet ma~~
aku : yg ini beli tuk dia sy pown dpt juge..adiah dia sy pon mau juge
*sbb sepasang satu rege
promoter : hahaha u mmg sg sweet lorh
aku : tp u jgn juai mhl2 lorh..tgk,,sy dtg xde bwk doit.
promoter : ini sgt murah lah amoiii..u boleh ukir nama dlm itu cincin
aku : mau..mau...
promoter : ~gelak lg~u sgt sweet!!

aku pown xtaw motip perw dia asik ulang perkataan sweet itu??adakah dia ikhlas puji aku yg sememagnyer sweet??adakah dia saje amik ati aku tuk melariskan jualanye pd ari itu??atau adakah dia mmg dah xde ayat len nak sebut sbb mls nak layan aku yg byk songeh??
jwpnnyer hanya dats gurl jerw yg taw..pe2 lah!!ok settle dah hal adiah!!utk mr.huB juge utk diri sendiri..satu utk mr.huB size bsr de tulis NORIMAN dan satu tuk aku size kecik de tulis SUZIRA...shantek~~~yg plg penting rege berpatutan!
tggl satu lagi aku kena cari..sekerim ice room...passion fruit lorh!de 3jenis aku amek nk bg kengkwn mr.huB mkn smpai lebam~~

balik2 dari opis trus aku berdesup menuju ARL POWERBOWL ALAMANDA..pat kije mr.huB.
aku dah kol2 siap mr.Tam suh cover aku...ondeway gi alamanda tu aku kol mr.huB.
aku : b,,rini syg balik lewat erk?
bie : syg nak g mn?
aku : teman zura sopping2 jap..
bie : hokey...
zooommm..trus ke alamanda.turun2 jerw alamanda nk masuk parkir aku nmpk kelibat mr.huB tgh lelepak ngan geng2 dia kat pintu blkg bowling..trus aku dpt msg.
"syg,,b nmpk kete turun.syg wtpe dtg alamanda?"
aku pown lelaju trus kol bgtaw aku juz teman zura dtg alamanda pastu antar zura jumpe member dia dan aku akan trus pulang kerumah..aku pown suh dia mskkan aku nasi goreng pattaya nak bwk balik..motip??nak suh dia masuk kitchen cepat sbb riso cair lak sekerim yg aku beli kat ice room td...pas mr.huB masuk jerw kitchen mr.Tam trus msg suh dtg segera!
aku smpai2 jerw Ex pown smpei kat kami...Ex angkat kek,aku pown memfollow blkg Ex masuk kitchen..mase tue mr.huB tgh menggoreng nasik yg aku order td..kami beramai2 trus nyanyi lagu Allah selamatkan kamu...dia toleh jerw blkg aku tgk muka dia dh pucat lesi...
tapi aku taw yg mr.huB mmg sgt hepi time dpt kejutan tue...dia cuak sbb klu leh dia xmo de kengkwn dia taw ri tu delah besday dia..takut kena telor katanya...kui3
aku mg suke wat dia kantoiii..sbb kat umah dia xkena ape..biar dia kena buli kat pat kije.
tgh potong2 kek tetibe dtg lak bos bowling iaitu abg Razi a.k.a abg misai..
abg razi : buat pe ni ha??bising2 nie..pehal de org len dlm kitchen nie?
soklan yg dituju khas tuk aku
aku : ye ar..kuar ar ni..abg mkn ar kek tue.sy nk balik

abg razi : hahahahahaha
pas dh settle mkn2 kek yg aku xsempat nk rase tp xde hal sbb sok2 leh pau mr.huB beli kek yg same..aku pon trus balik umah..dlm kete aku bg mr.huB adiah tue..
bie : thanks sgt syg...
aku : bie hepi x?
bie : hepi sgt syg!!
aku : sowi...i luv bie
bie : i luv u syg...

itu yg aku harapkan...mr.huB hepi di ari jadi dia...aku sgt2 inginkan kegembiraan di wajah dia.
pe2 pown yg berlaku syg nak bie taw yang syg sgt mencintai bie....


No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**