Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, November 13, 2009

hepi besday

salam.....

...arini kn...
.
.
.
...arini kn...
.
.
.
...arini kn...

de 2 org yg menyambut ulang tahun

firstly
aku nk wish hepi besday kepada adik saudara
yg seusia ngan anak aku
Nur Zuyin Aina Batrisya Binti Muhammad Hashim
walaupon yuyin xbaca blog ateh ni lg,
ateh tetap nk post jugak
semoga yuyin jd anak yg solehah dan berguna
nnt dh besar,,,kwn sesama najwa taw??
**anak buah ng mokcik sama baya..
yg baju ijau tu yuyin
skang dh lagi besar dr najwa...

secondly

aku nk wish hepi besday kepada seorg sahabat
yg sgt baik kt aku
En.Ahmad Nazarul Sukry Bin Kamaruddin
kite taw awk baca blog nie
jd kite xteragak2 nk wish kt dlm nie je
semoga awk dipanjangkan umur
diberkati
&
dimurahken rezeki
xmo sumbun2 taw klu kite dh xkije cni lg
awk kn abang long bagi kita ng azie

dengan ucapan kepada kedua2 org yg menyambut kelahiran pd tarikh sama tp lain tahun ni

HEPI BESDAY TO U ALL!!!

2 comments:

bella~~~ said...

wehhh adik akuuuuuuuuuuuuuu ..harini pon bfday dia ....

mrS May said...

aku taw....
kn aku dh wish td

Post a Comment

**happy family**

**happy family**