Ummi & Abi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Najwa Nur Qistina

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Najla Nur Hidayah

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Aiden Azizulhaziq

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Airel Azizulhafiz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Najya Nur Zahira

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, January 9, 2009

ALWAYS IN LUV...






















Kehadiran Najwa Nur Qistina memberi banyak makna yg tersirat dan tersurat kepada aku dan juga huB...
Sememangnyer kehadiran si kecil ni telah kami nantikan dengan penuh rasa syukur.......
Terima kasih kepada huB yang senantiasa memberi dorongan dan kasih sayang di saat aku memerlukan.....
Terima kasih jugak buat emak dan abah
yang sentiasa di belakang aku di saat aku masih lagi memerlukan tunjuk ajar agar menjadi seorang isteri dan ibu yang terbaeeekkkkk....tu penting! (mula-mula jer ayat sedey)

Kepada kwn-kwn yg bakal atau dh pown jadi isteri org dan jadi ibu "
BERINGAT SKIT YER KWN".....
1.Jaga rumahtangga
2.Jaga anak-anak(malu kt anak wehhh)
3.Jaga tingkah laku(nasihat tuk aku..ngeeee)
4.Jaga suami(IMPORTANT)

No comments:

Post a Comment

**happy family**

**happy family**